piątek, 11 listopada 2011

Na dzień dobry.

Dzień dobry. A właściwie to już dobry wieczór.
Jestem Agnieszka, chodzę do I gimnazjum. Więcej informacji znajdziecie w okienku "O mnie". Nie lubię pisać o sobie, więc też nie dowiecie się za dużo, niestety.
Już od dawna chciałabym zacząć pisać opowiadanie. Opowiadanie o przyjaźni. Prawdziwej przyjaźni. W końcu zebrałam siły i podjęłam się napisania pierwszej notki. Postaram się pisać rozdziały systematycznie, już za chwilę w waszych rękach będzie prolog, i to WY zadecydujecie o tej historii, odpowiadając w ankietach. Miło mi będzie, jeśli zobaczę komentarze - te miłe, chwalące, ale również te krytykujące. Mimo to, proszę o wyrozumiałość, ponieważ to moje pierwsze opowiadanie. Głównymi bohaterkami będą - uwaga, uwaga - dwie czternastolatki - Michalina i Zuzanna. Z pozoru zwykłe nastolatki, ale... przeczytacie - zobaczycie! ; )

1 komentarz: